Index park Kamuton

Történelmi first: egy békési falu közteret nevez el az Index.hu-ról. Minden, ami Kamut!

Friss topikok

Linkblog

A misztikus tősgyökér nyomában

2011.05.11. 11:44 anarki

Már órák óta oknyomoztunk Kamuton, amikor meglepő jelenségre lettünk figyelmesek: még mindig nem sikerült senkivel találkoznunk, akinek a második mondata ne az lett volna, hogy ő bizony tősgyökeres kamuti. És olyannal sem, aki bevallotta volna, hogy van az a pénz, amennyiért hajlandó lenne otthagyni a falut. Tősgyökeres Kovács Gábor fűnyíró, aki semmi pénzért, tősgyökeres Kovács Gáborné, a Sarokház kocsma üzemeltetője, aki szintén semmi pénzért, és tősgyökeres Kertész Zsolt autószerelő, aki nem említett konkrét összeget. Aztán megtört a jég: a vegyesbolt eladója elmondta, hogy ő mindössze 14 éve él a faluban. Viszont a férje, akivel Erdélyben ismerkedett meg – úgysem fogják kitalálni.

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kamut.blog.hu/api/trackback/id/tr222894494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.05.11. 13:00:18

Az nem lehet!!!!!!!
Tősgyökeres kamuti?

kerm 2011.05.11. 21:50:13

Én is "tőzsgyökeres" vagyok. Volt az a pénz, amiért elmentem, de végül mégis visszahúzott a szívem! Higgyétek el: jó itt élni! :-)

oleszt 2011.05.12. 13:23:33

Én is tősgyökeres vagyok, nem pénzért mentem el, visszahúz a szívem, de nem fogok visszamenni.
süti beállítások módosítása